"Se päivä vielä tulee, kun minä olen kuningas!"

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

"Se päivä vielä tulee, kun minä olen kuningas!"

Viesti kirjoittaja Gassu lähetetty Pe Marras 01, 2013 10:29 am

Tarinan nimi: "Se päivä vielä tulee, kun minä olen kuningas!"
Ikäsuositus: K-13 ?
Päähenkilöt: Don Rodriguez pääosin ja osittain Venom Angelos.
Tekijän huomautus: Tämä on sitten ihan omasta päästäni kyhätty outo tarina eikä sitä pidä millään tavalla, koskaan, liittää Fire Heartin varsinaiseen tarinaan. (Tarina kannattaa muuten ottaa huumorilla.)
-----------------------------------------

Orianan keskustassa oli vilinää ja monet ihmiset olivat töissä. Eräässä pubissa istui nuori prinssin näköinen poika ja hänen seurassaan istui vanhempi mies, Orianan ylimystöön kuuluvana. "Saanen julistaa teidät kuninkaaksi, Korkeutenne?" Don Rodriguez imarteli Venomille. Tämä virnisti ensin, mutta vakavoitui ja löi Donia olkapäähän. "Pidä se turpasi kiinni, äläkä ilku minulle." ärähti Venom. Don hieroi vakavana olkapäätänsä. "En ole kuningas, niin kauan kun eräs istuu prinssin pallilla ja odottaa että kuningatar siirtyy syrjään." mietiskeli Venom hermostuneena. "Hänet on pakko eliminoida.. Saada pois päiviltä. Hävittää lopullisesti.. Minä olen vanhempi ja ansaitsen sen prinssin paikan-!" jatkoi Venom vihaisena ja turhautuneena. Don kuunteli Venomin vuodatusta ja hymyili ilkeämielisenä: Hänhän toivoisi itsekin että se nykyinen heikko ruipelo prinssi 'siirtyisi syrjään' ja jokin parempi saisi tulla prinssin paikalle. Donin mielestä Venom olisi täydellinen prinssi Orianalle ja täydellinen kuningas, minkä takia Don etsi käsiinsä Venomin ja he molemmat päätyivät Orianan pienimpään pubiin juttelemaan asioistaan. Venom rauhoittui ja sitten rupesi miettimään miksi Don hänet tahtoi tavata: "Mistä te tahdoitte kanssani jutella, herra Rodriguez?" Don virnisti. "Minä autan teitä nousemaan prinssiksi ja tulevaksi kuninkaaksi, jos tahdotte."

Venom hämmästyi Rodriguezin sanoista. Kukaan ei ole hänelle vielä ehdottanut moista, joten asia tuli melkolailla puskan takaa, mutta hei! Nyt Venomilla olisi tilaisuus saada prinssin paikka! "Ja kuinka luulet onnistuvasi siinä?" kyseli Venom hieman epäilevästi. Oliko tämä jokin Orianan suunnitelma saada Venom napattua, ihan vain siksi koska tämä sattuu olemaan Orianan prinssin veli ja muutenkin omalla tavallaan uhaksi nykyiselle prinssille vai onko Rodriguez tosissaan? Mitä jos hänellä olikin omia likaisia suunnitelmia ja käyttäessään Venomia, hänen suunnitelmansa mahdollisesti onnistuisi? "Minä takaan että onnistuisin tässä tehtävässä täydellisesti." vastasi Don virnistellen. Venom ei tiennyt miten reagoida Donin epäilyttävään vastaukseen, mutta nyökkäsi sitten. "Saat hoidella prinssin. Palkkaa vaikka salamurhaaja jos on pakko." sanoi Venom ja lähti pubista omille teilleen. Don olisi vielä kertonut jotakin Venomille, mutta päätti jättää asiansa ensikertaan. Nyt hänen suunnitelmansa toinen vaihe saa alkaa.

Myöhään illalla Don kutsui luokseen salamurhaajan joka lupasi pysyä vaiti koko asiasta, vaikka tätä kidutettaisiin, jos hän jäisi kiinni teostaan. Salamurhaaja hiipi yöllä linnan piha-alueelle ja sitten hän hyppelehti taidokkaasti linnan seinämää pitkin kohti prinssi Sanbarun huoneen ikkunaa. Salamurhaaja katsoi ikkunasta sisään ja huomasi huoneen olevan pimeänä. Sitten hän kaivoi esille pienen paperinpalan, jolla sai näppärästi ikkunan lukon auki sisäpuolelta. Salamurhaaja otti ison terävän puukon esille ja hiipi prinssin sänkyä kohti. Hän huomasi että prinssi selvästi nukkui peiton alla. "Aivan sama, näenkö hänen kasvonsa tai en. Nyt hän kuolee!" ajatteli salamurhaaja ja iski puukolla monta kertaa peiton läpi. Karmivan tekonsa tehtyään salamurhaaja hyppäsi ikkunalle, sulki näppärästi ulkopuolelta ikkunan ja katosi ulos pimeyteen. "Anteeksi, kuningatar..."

Aamulla Don hymyili, sillä viesti salamurhaajalta onnistuneesta tehtävästä sai hänet tyytyväiseksi. "Kuolihan se ruipelo viimeinkin~" ajatteli Don virnistellen ja mietti koska Orianassa kansan keskuudessa kauhisteltaisiin prinssin kuolemaa. Kuningatar Radmila ei ainakaan tokenisi siitä iskusta ikinä, mikä olisi sinällään ikävää, koska Rodriguezilla ei ole mitään kuningatarta vastaan. Venom ilmestyi Donin olohuoneeseen, jossa tämä oli istuskellut hienolla sohvalla viiniä siemaillen. "Teillä täytyy olla hyvä syy kutsua minut luoksenne.." sanoi Venom vakavana ja osittain ärtyneenä, hän ei olisi jaksanut nähdä Rodriguezin naamaa juuri nyt. "Voi, minulla on erittäin hyvä syy kutsua teidät luokseni, prinssi." virnisteli Don tyytyväisenä. Venom tajusi äkkiä että Don on selvästi onnistunut hoitelemaan Sanbarun. Venom oletti ilahtuvansa asiasta, mutta hän ei tuntenut mitään. Lähinnä kovan iskun sisällään, aivan kuin Sanbarun kuolema ei olisi ollutkaan niin hieno asia. "Onko jokin hätänä, teidän Korkeutenne?" kysyi Don hieman ihmetellen Venomin hiljenemistä ja ilmeetöntä katsetta. Venom hätkähti Donin sanoista ja vastasi: "Ei minulla mitään ole hätänä. Hienoa työtä, mutta...." "....Mutta mitä?" ihmetteli Don. "Kuinka kuningatar ottaa minut vastaan, kun hänen lellikkinsä on kuollut? Olisiko ollut helpompaa vain piilottaa Sanbarun kuollut ruumis ja minä olisin sitten esittänyt loppuelämäni Sanbarua? .....Eikun en todellakaan jaksaisi sellaista.. Tsk!" mietiskeli Venom. Don rupesi myös miettimään, mutta naurahti lopulta: "Mutta teidän Korkeutenne. Olette ainut joka voi tähän hätään periä veljenne kruununprinssin paikan. Edes kuningattarella ei ole siihen vastaan sanomista." Venom mietti asiaa ja nyökkäsi sitten. Hänen veljensä oli kuollut, mikä ei sisäisesti Venomia sittenkään ilahduttanut, mutta ainakin hän sai sen mitä oli aina halunnut: Kruununprinssin paikan. "Kuinka me etenemme nyt?" kysyi Venom vielä miettiessään. "Anna minun hoitaa asia. Nyt nimittäin menemme linnaan~" kertoi Rodriguez viekkaana.

Venomin ja Rodriguezin saapuessa linnaan, he menivät heti kuningattaren puheille. Kuningatar seisoskeli salissa, nyyhkytti surullisen näköisenä ja pyyhki nenäliinalla silmiään. "Teidän Korkeutenne, kuningatar Radmila. Venom Angelos on tullut tapaamaan prinssi Sanbarua." esitti Don tietämätöntä Sanbarun kuolemasta ja kumarsi kuningattarensa edessä ja sitten katsoi kuningattaren kasvoja, kuinka kyyneleet olivat reilusti valuneet tämän silmistä. "Teidän Korkeutenne, onko kaikki hyvin?" nousi Don seisomaan ja esitti olevansa ihmeissään. "S-Sanbaru..." vastasi kuningatar Radmila ja pyyhki silmiään nenäliinalla. "Voi kuinka kamalaa! Olen todella pahoillani että näin pääsi käymään. Orianalle kävi kuitenkin tuuri sillä Venom Angelos on prinssi Sanbarun veli ja ottaa tämän paikan kruununprinssinä mielellään." keskeytti, pahoitteli ja kertoi Rodriguez. Radmila oli hieman hämmissään Donin sanoista: "Mitä ihmettä?" Venom oli ihan hiljaa asiasta. Don jatkoi: "Vien prinssi Venomin heti kättelyssä tämän huoneeseensa. Uskon että hän on yhtä järkyttynyt tästä tragediasta kuten sinäkin, kuningatar." ja sitten Rodriguez nappasi Venomista kiinni ja raahasi tämän uuteen omaan huoneeseensa. Radmila ihmetteli hämmissään ja yllättäen kiirehti linnan keittiön puolelle.

Sillä välin Rodriguez oli tuonnut Venomin erääseen linnan huoneeseen: "Tämä vierashuone on täydellinen uuden prinssin huoneeksi, vai kuinka?" Venom mietti ja nyökkäsi: "Kyllä... Vaikka sisustaisin tämän ensin kylläkin mieleisekseni.." Don naurahti ja ojensi yllättäen pari sopimuspaperia. "Tiesitkö etten nimittäin tehnyt tätä aivan ilmaiseksi, sinun vuoksesi.." kertoi Don ja virnisti. Venom katsoi sopimuspapereita ja sanoi: "Arvasin kyllä että sinulla oli jotakin muuta mielessä kuin pelkästään minun auttamiseni.." "Tottakai, pitäähän minunkin jotakin saada tästä onnistuneesta tehtävästä. Allekirjoita paperi niin saan 40% omaisuudestasi ja vallastasi kruununprinssinä." sanoi Don vakavana Venomille, joka hätkähti asiasta. "Tsk! Ahne olet, mutta aivan sama. Kunhan jätät minut sitten rauhaan.." vastasi Venom ja allekirjoitti sopimuksen, jolloin yllättäen Rodriguez nappasi paperit käsiinsä ja otti aseensa esille. "Kiitos kun allekirjoitit, nyt jos kuolet niin saan loputkin vallastasi ja omaisuudestasi ja minä nousen seuraavaksi hallitsijaksi!" kertoi Rodriguez nauraen ja oli aikeissaan ampua Venom, joka ärähti vihaisena ja petettynä.

Yllättäen kuitenkin huoneen ovet paukahtivat auki ja sisälle astui kuningatar Radmila, hänen vartija sotilaansa ja prinssi Sanbaru sipuli ja veitsi kädessään. "Mitä tämä on, herra Rodriguez?!" huudahti kuningatar ihmeissään ja vakavissaan. Rodriguez pudotti aseensa säikähdyksestä ja kumarsi kuningattarelle. "Te-teidän Korkeutenne..?! Ja prinssi Sanbaru?!" oli Rodriguez ihmeissään. Venom ihmetteli myös, hän kuvitteli että hänen veljensä oli kuollut. Todella outo tilanne sai Rodriguezin hätääntymään: "Luulin että prinssi Sanbaru on kuollut?!" "LUULITTE? Tekö siis iskitte salaa poikani huoneeseen, aikeinanne murhata hänet?!" huusi kuningatar Radmila raivoissaan Donille. Don tunsi kunniansa ja valtansa kadonneen lopullisesti tämän nolon ja epäonnistuneen tempauksen myötä. "Py-pyydän anteeksi, en todellakaan..-!" änkytti Don hermostuneena. "Herra Rodriguez, te ette ole enää kenraali saatika enää Orianan armeijan jäsen. Olette karkotettu täältä ikiajoiksi!" käskytti Radmila ja antoi vartijoille merkin napata Rodriguezista kiinni, joka taas oli täydellisessä sokissa kuultuaan mitä Radmila hänelle huusi. Venom naurahti Rodriguezille ilkeästi: "Siitäs sait liero.." Prinssi Sanbaru huomasi veljensä ja hymyili tälle: "Tulitko tapaamaan minua, veliseni?" "En, tuo liero raahasi minut, aikeinaan tappaa minutkin..." kertoi Venom ja pyysi yllättäen anteeksi ja päätti lähteä kotiinsa. Kuningatar ja Sanbaru eivät tahtoneet estää Venomin lähtöä millään tavalla, vaikka tämän motiivi oli vielä hämärän peitossa. "Ei! Älkää päästäkö sitä karkuun! Olen syytön! Kunniani! KUNNIANI! OLEN SYYTÖN! EI!" riehui Rodriguez osittain sokissa koko tapahtumasta. "Pitäkää suu kiinni, Rodriguez!" komensi kuningatar vakavasti. Rodriguez hiljeni ja piti pienen hiljaisuuden. Hän mietti ja rupesi kyselemään: "Miksi itkitte salissa kuningatar? Kuvittelin että Sanbaru todella tapettiin... Sain siitä jopa varmistuksen.. Krrh!" Prinssi Sanbaru hymyili ja kuori sipulia kädessään. "En ollut silloin sen peiton alla, kun joku kävi terävällä esineellä siihen iskemällä monta kertaa. Tulin myöhemmin huoneeseeni, huomaten että peittoni ja alla olleet tyynyt olivat täynnä reikiä.. Se ei ollut kiva näky." kertoi Sanbaru ja sitten Radmila kertoi: "Niin, minä taas 'itkin' koska olin käynyt keittiössä opettamassa Sanbaru-pojalle kuinka tehdään lihamureketta. Sipuliahan se kaipasi tottakai, minkä takia silmäni vuotivat jonkin aikaa sipulien takia. Harvoin me kuninkaalliset varsinaisesti ehdimme tehdä ruokaa itse, joten tämä oli oiva tilaisuus tehdä jotakin, näin pojan ja äidin kesken~" Don Rodriguez jäi suu auki. Hän itse oli ehtinyt möhliä melko paljon, mutta hän silti piti suurimmalta osalta syyllisenä sitä salamurhaajaa, joka amatöörimäisesti oli jättänyt prinssi Sanbarun eloon......

Myöhemmin samana päivänä, Rodriguez karkoitettiin Orianasta. Venom käveli Orianassa osittain tyytyväisenä ja osittain kuitenkin vakavana ja mietiskeli omiaan. "Se päivä vielä tulee, kun minä olen kuningas!"

LOPPU
Gassu
Admin

Viestien lukumäärä : 267
Ikä : 24

Näytä käyttäjän tiedot http://fireheart.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa